new moon

Tjenis penis! ♥
Min dag förkortad:
Skolan , smsa , snacka eller tvingjobba på lektionerna
Hem
Cykla till kvantum och hämta mobilpengar
Äta
Tvätta bort sminket
Ut med rexi
Sminka mig
Platta håret
BIO ! ♥

Ja jag , Malin , Sanna , Jeppe , Dawid och Nicole var ju på New moon. Så sjukt jävla bra ! Grät tre gånger. Och jag var nära på att ställa mig framför bioduken och skrika ; HÄR ÄR JAG JACOB KOLLA PÅ MIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Patetiskt.
Och dom sista 40 minuterna satt jag , Malin och Sanna och kämpade emot vårt kiss. Jag var så pinknödig att mina ben skakade men jag ville inte missa en sekund av filmen så jag fick gå efter.
Ja filmen var som sagt sjukt bra , förstår mig inte på dom som sa att den var dålig. Ush har ni inget i huvvet eller ? Ne tänkte väl de.

1 kommentarer
Postat av: tanja

HAHHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHHA

DIN SNYGGE SKIT:)<3

2009-11-28 @ 20:30:19
URL: http://djijwe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0