Säg va du vill , gör va du vill , tänk vad du vill...

Men jag kommer aldrig bry mig , och ännu bättre aldrig ta åt mig.

Jag är så lack på att folk dömmer andra efter utseende. Jag gjorde de förut men jag gör det inte längre. För det är så löjligt när man tror att man är så mycket bättre. Bara för att man går runt med jätte mycket smink och kläder som är "inne". Så är man sååååååå snygg? Mm visst , in your dreams.

Här om dagen fick jag höra något som verkligen fick mina ögon att bli svarta , något som va det sista jag vill höra. Det är inte så att jag tar åt mig för det skulle jag aldrig göra men jag blev så arg så arg , jag kan inte förklara med ord hur jävla förbannad jag blev.

För jag tycker att jag ska bestämma själv vem jag ska umgås och inte umgås med. Och tycker inte du om mina vänner så skiter jag i dig. Seriöst.

Så säg mig vad som gör dig så mycket bättre än dom ? Hm? Eller justdet , du är ju inte bättre.



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0