...


- Jag kommer alltid försent (inte till skolan dock)

- Jag är skit envis och ger mig inte förräns jag får som jag vill

- Jag är jätte bra på att såra folk (dock inget jag är stolt över!)

- Jag följer aldrig andras råd , följer endast min egna hjärna

- Jag kan ljuga jätte bra, men jag brukar skratta när det är rätt oseriöst

- Jag hatar när folk stirrar på mig, då stirrar jag tbx och slutar inte förräns personen kollar bort

- Jag tycker att fjortisar är intressanta

- Det är skit svårt att trycka ner mig, haha testa själva =)

- Jag kan vara världens bitch om det behövs

- Jag har bara varit riktigt kär två gånger

- Istället för "aj" så säger jag "ajöh"

- Jag har haft tandställning 3 gånger

- Jag hatar min lillebror här hemma men så fort någon säger eller gör honom något illa så får den personen med mig att göra , so watch it!

- Jag har snea fingrar och det är hur fult som helst!

- Jag är livrädd för hästar pga att en nästan anföll mig när jag var mindre

- Jag äter kålsallad med sås, as gott!


Hehe, nu vet ni lite mer om mig =)

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0