Fredag

God morgon, god kväll eller god natt. Vetifan, jag vaknade för 15 minuter sen. Sovit sen klockan 9, hade världens jobbigaste huvudvärk. Höll på att skjuta mig själv, men det har gått över nu. Precis när jag vaknade gick jag in i vardagsrummet till mamma och pappa. Och så satt dom och kollade på Blade, snacka om att jag mådde illa asså..
Massa blod överallt och brända tjockisar, yäh =)

Iallafall, idag har varit bland dom sämsta dagarna i mitt liv. Hade värsta huvudvärken och jätte ont i halsen. Och folket gjorde det bara ännu värre. Träffade Fredde vid ca halv 5, vi stack till gården. Och där var Jonis, Dawid, Jeppe och Besse. Sen vid halv 7 gick jag , dawid , fredde och jeppe hem till jeppe. Jätte kul hade vi...Verkligen...

Och imorgon ska jag in till kalmar, ska shoppa. Äntligen, behöver lite nya skor. Men nu ska jag fixa mig, tvätta bort sminket etc. Puss på er, hörs imorgon


Osminkad (y)

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0