Gör väl som storbloggarna!

Bästa veckodagen: Fredag


Humör:
Pigg och glad! =)


Favoritgodis:
Vingummi


Är det nåt du absolut inte äter:
Hm, blodpudding. *ryser*


Kläder just nu:
Jeansleggings, t-shirt


Musik just nu:
One time - Justin Bieber


Favoritsaft :
Fläder


Dagens längtan:
*hihi*


Hur många kuddar sover du med
: 2 st


Spelar du nåt instrument:
Nej, är inte de minsta musikalisk!


Dagens frisyr:
utsläppt och halvt vågigt


Kommer du ihåg din första kärlek:
Haha, typ =)


Har du några homosexuella vänner:
Inte vad jag vet!


Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid:
Ja


Ser du på kärleken som ett misstag:
Nej, verkligen inte


Bio eller promenad:
Jag älskar promenader!


Dagens borde:
Gå ut med rexi och packa lite grejjer...


Dagens fundering:
Om jag ska äta godis idag eller inte...


Snarkar du?
Nej =)


Rädd för insekter?
Beror på! Jag tycker att myror är urgulliga =)


Det här är jag bra på:
Skratta :D


Vad vill du jobba som?
De ni ;) Jag vill jobba inom modebranshen, mer säger jag inte... =)


Chips eller godis ?
Chips, jag överlever inte utan chips<3


Skriver du dagbok?
Min blogg är väl lite som en dagbok..


Har du tatuerat eller piercat dig?
Var nånstans? Nej


Hur många syskon har du?
En lillebror


Är du rädd för blod?
Rädd o rädd, jag mår illa när man pratar om blod och sånt


Anser du att du är stark?
Jag kan inte påstå att jag har starka muskler eller något sånt, men jag är inte svag som person i alla fall!


Röker du?
Nej


Snusar du?
Nej, ush

Använder du knark? Nej

Kaffe eller te? Inget av de!


London eller Paris:
Paris! J'adore Paris <3


Favoritfärg:
Rosa och vit


Född:
Kalmar


Nationalitet:
110 procent makedon!

3 kommentarer
Postat av: Anonym

vad vill du jobba som inom modebranchen?:)

snälla säg. . .<3

2010-04-06 @ 17:55:19
Postat av: emce

yeahh makedonija :D <3

2010-04-06 @ 18:32:51
Postat av: Anonym

Robert är ju homosexuel han är ju din vän

2010-04-07 @ 10:50:52
URL: http://ribert.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0