Lördag

Damn vilken skön dag det har varit. På förmiddagen var jag på stan med Ebba & Vanessa. Det var nice =)
Stack hem en stund, och sen så träffade jag mina idijuts igen.  Vi gick till min kära kulle. Åhh jag älskar kullen!
Så mysig den är =) Jag ska gifta mig med den, mitt livs stora kärlek
. Hihi, vi var på kullen ett tag. Sen gick vi till gården och träffade yttligare några idijuts, jag spelade fotboll med dem. Eller nej, dom spelade fotboll och jag stod i mitten & gjorde inget. Barcelona here I come! Ni kommer vinna alla matcher med mig... ;)  



Jag var drogad idag, Ebba fick leda mig till kullen. Och jag skrattade dessutom drogat och åt ingenting...

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0