Söndag

Skrev inget inlägg igår, så jag gör det nu istället :)

Gårdagen började med en dusch, haha. Vilken ful mening! "gårdagen började med en dusch" HAHAHAHA. Sorry, jag är lite flummig just nu. Okej koncentrera dig på inlägget nu stephi.

Som sagt, jag duschade och fixade mig. Stack ut till åkrahäll och träffade Arek, Fredde E, Fredde S & två andra vars namn jag inte kommer ihåg... Iaf, Arek hade jag inte träffat på 3 veckor, så det var kul att träffa han. Fast tönten har både snaggat sig och peircat sig i ögonbrynet. Jag hatar när killar snaggar sig! :O Har dom inget annat för sig eller?! I alla fall, jag var med dom ett tag, sen stack jag till min brushi Vanessa. Hon har varit i Gislaved hela helgen och kollat på snygga killar. Haha ;)

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0