Tisdag

Hola babes! Sitter och tuggar tuggummi, så kul har jag =) Hihi. Idag var jag och min kära klass i Kalmar, riktigt kul faktist. Vi gick till gymnasten, verkligen skit kul. Det roligaste var när jag skulle hoppa på en trampett och sen göra volt först av alla. När jag landade i skumbollarna så skrattade hela klassen, och så fick jag värsta skrattanfallet, så jag kom knappt upp. Näst roligaste på hela dagen, det allra roliaste var när jag, Vanessa & Ebba skulle till donken. Vi såg en gubbe cykla med jätte gröna byxor och lila halsduk. Väldigt modern och så.. HAHAHA.
Och sen när vi var på tåget påväg hem så såg vi en "viss person" som vi helst inte vill se. Med cider i handen och allt, e-u-w. 

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0