-


År 2009 så..

Vilken klass gick du i - Dedu
Vad hade du för hårfärg - Brunt
Hur lång var du - 1,60 skulle jag tro
vem var du kär i - Tror inte att jag var kär i någon då, vet faktist inte!
Hade du nån Pojk/flickvän - Nej, brydde mig inte ett skit om föhållanden eller något sånt
Vad brukade du göra på fritiden - Kompisarna och shopping :)
Vilka umgicks du med - Hm, olika. I början av året och i slutet så hade det ändrats totalt så ja. Olika ;)
Var allt Bättre då - Nej, 2009 var ett tråkigt år
Skulle du vilja gå tibx dit - Kanske till något speciellt tillfälle, men inte annars
Har du förändrats - Ja

Nu:
Vilken klass går du i -
Lalala
Vad har du för hårfärg - Brunt såklart, vad annars? Jag blev inte blondin bara för att det blev nytt år? :D
Hur lång är du? - 1, 65 cm
Vem är du kär i - Hihi, gissa! :D
Har du nån Pojk/flickvän - Nej :)
Vad brukar du göra på fritiden - Underhålla mina vänner och shoppa! Shoppingberoende.
Vilka umgås du med - Dom där coola i pakistan, dah mina vänner vilka annars? ;)
Hur ser du ut - Brunett, mörkbruna ögon och smal :D

Har du:
Kysst någon -
  Ja? Haha, såklart :)
sovit brevid någon med samma kön - Yes
sovit brevid nån med motsatt kön - Ja
slagit ner nån - Ja, slog faktist ner en kille när jag var mindre. I tvåan eller trean. Haha, tuffing f*n :D
Ljugit för en bra vän - Ja, sånt händer liksom
Svikit någon - Ja

Vem:
Skrev du senast till på msn
- Dawid
Kramade du senast - Arek eller Sanna lr nån
sov du hos senast - Vanessa
Vill du vara just nu - en hårboll
Ringde dig senast - Stina 

Vad:
Drack du senast -
Vatten, helt beroende av vatten.
Köpte du senast - Heh, chocklad...
Gjorde du igår -
Sjukade och pluggade! :S
ska du göra imorn - Ska grilla med släkten! :)
Vill du göra just nu - Fixa mig, but I dont have the ork
Åt du senast - gurka <3
Är närmast dig som är rosa - Mina strumpor! Haha



Kärlek :
Du är kär nu -
Ja tyvärr! Jag hatar att vara kär, man blir så himla beroende av den personen. Jobbigt!
Du har sårat nån så den började gråta - Har jag säkert
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Ja

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra -
Hm, I think so
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - Ja
Jag har smugut ut utan lov - Nej
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - Kanske nångång, ljuger väldigt sällan för mina föräldrar
Jag har en hemlighet som ingen vet om - Mm, ja
Jag har fuskat i ett spel - Haha ja! Jag fuskar alltid, haha :D
jag har struntat i ett prov - Nope

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv -
Inte med mening isf
Jag har druckit alkohol - Ja
Jag har tagit medecier mot drepression - Nej
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - Nope
Jag har vaknat gråtande - nej
Jag har somnat gråtande - Ja, har nog hänt

DÖDEN:
Jag hatar begravningar -
Aldrig varit på en begravning, vill inte gå på någon heller!
Jag har sett någon dö - Nej
Någon du Har känt som nyligen som dött - nej

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0