Bad update

Sorry for that, jag var upptagen hela dagen igår och hann därför inte blogga. Och jag som skulle uppdatera minst 3 ggr varje dag :$

Iallafall. Igår var jag i Kalmar & shoppade. Kom hem vid ca kvart i sju. Och då ringer V och säger : "Tjena brushan , lust & komma och sova över?" Och sen stressade jag som fan! På tre kvart så skulle jag:
- Plocka upp allt jag köpt och hänga in i gaderoben
- Ta bort sminket
- Duscha
- Välja kläder
- Föna håret och sminka mig
- Packa lite grejer som jag skulle ha med till V.

Och jag hann nästan! :D Kom en kvart för sent...

Kvällens outfit:

1 kommentarer
Postat av: josse .

snygg outfit! :D

2010-02-07 @ 20:38:49
URL: http://josefinejohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0