Nu ska jag berätta en saga, det var en gång..

En Stephanie som blablabla, asså jag måste bara få säga att jag är så jävla trött! Jag kommer somna vilken minut som helst. Iallafall , haha. Serri nu , jag var hos tandläkarn idag och nu är jag fri från tandställningen! =D Dem satte en liten stål tråd bakom mina fram tänder så inte dom skulle åka tillbaka. Så nu slipper jag den =) Sen efter skolan åt jag , Sanna , Malin och Jesper på donkas. Sen kom hela tjocka släkten, asg. Nej men sen kom Felix, Fredde, Nisse , Daffnie & Arek. Men sen stack Arek och efter de så stack Nisse och Felix. Och så stack Jesper också.

Vid ca klockan halv sju gick vi till Malin , och jag skulle egentligen hem vid halv 8 men nejnej. Jag kom en timme försent. As usually.

Men nu ska jag fixa min bok och massa annat shit. Puss på alla mina sötnosar


Just nu...
1 kommentarer
Postat av: daffni

kul och konstig dag :P

2010-02-13 @ 13:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0