Fredag

Tjena! Haha, precis innan jag skrev rubriken tänkte jag "vafan är det fredag idag eller vad?" Glömmer alltid bort vad det är för dag på sommarloven. Men däremot kommer jag ihåg vad det är för datum. Hm... Iaf, har städat hela fucking huset tills nu. Städade till och med brushans rum. För han gjorde det aldrig själv -.- Latdaggmask. 
Och vi ska då ha gäster sen. Runt 3. Käka lite grillat och tårta & så =) 

Och min bruuuuuush Vanessa åker snart till bosnien :( I kill you! Varför lämnar mig du bara så? Förstår inte du att det gör ont i min hjeeerta? Du kanske inte tycka om mig längre. Det er sÅ? 
Haha, kunde inte låta bli. Men i will miss you. 


Visst er vi söt?


 

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0