lördag

Tjena sötisar! Har inte uppdaterat på ett tag, men jag har inte haft tid.
Iaf, jag sitter och bränner lite skivor. Mina brudar kommer snart och vi har huset för oss själva nästan hela kvällen! As nice ;) Har städat källarn hela dagen, fyfuck vad stökigt det var där eller. Men jag fixade de, tog också "före & efter" bilder. Men jag vet inte om jag vågar visa er hur det var innan... Haha =)

Annars har det inte hänt speciellt mycket dom senaste dagarna. Igår var vi hos zacke och åt. Skitkul, dom är så himla roliga. Blev mycket skratt där. Vi såg på talangfinalen också, jag fattar inte hur hon den där kunde vinna. Vafan är det för talang? Att sjunga? Hur jävla många människor kan inte de? Hå, jesus kristus.


Just nu

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0