om ebba davidsson kan göra 50 sanningar om sig själv kan väl jag också!









1. Jag har fett stort självförtroende

2. Jag har 45 st olika nagellack

3. Jag var som en kille för 2 år sen - tur att man förändras

4. Jag står inte och sörjer massa skit utan jag går vidare väldigt snabbt

5. Jag kan vara rätt så barnslig

6. Jag älskar att kontrollera över folk, heh..

7. Jag blir fett jävla sur när jag inte får som jag vill

8. Jag tycker att det är as kul när folk säger "du vågar inte" till mig och så gör jag det. Haha

9. Jag gör ofta misstag och det värsta är att jag inte lär mig speciellt mycket ifrån de. Så "man lär sig från sina misstag" stämmer inte in på mig...

10. Jag tycker att öl är gott. AHAHA

11. Jag bryr mig egentligen bara om mina närmaste, familj, släkt & nära lr bästa vänner. Resten skiter jag i, snackar jag skit om dom och dom sen får reda på att jag gjort de. Då blir det CÄÄÄÄÄÄREFEEEEEEEJS. Haha

12. Haha, den här sanningen är faktiskt rätt så rolig: Jag har några "vänner" som verkar tro att vi står väldigt nära varandra. Men i själva verket så snackar jag as mycket skit om dom och litar inte på dom överhuvudtaget.

13. Jag hatar folk som tror dom är skit tuffa, coola & kaxiga. För det första ni är varken det ena eller det andra, och för det andra skaffa er ett liv. Jag syftar på en i min klass vars intsialer är AS. Sorry tönt men vi båda vet att min mormor är så mycket coolare.

14. Jag ger ofta folk bitchblickar, men det är sånt som händer.

15. När jag har mens är jag världens suraste och tystaste. Då är jag tråkig att vara med, haha

16. Jag är otroligt rövfixerad, haha

17. Jag skulle vilja vara kille

18. Jag älskar att kramas, det är fan det mysigaste som finns.

19. Jag har världens finaste bästa vänner

20. Jag har väldigt mycket kläder och skor
 
21. Jag tänker sällan innan jag säger något. Det är ofta taskiga kommentarer som kommer ut ur min käft som t.ex. " är du verkligen så tjock?" eller " Jävla trög du är, efterblivna ungjävel"

22. Jag tappar ofta saker, min mobil, kamera, datorn & parfymer.

23. Jag slåss i sömnen

24. Jag blir lätt irriterad

25. Jag faller lätt för killar som är sjukt snälla mot mig och har snygga armer eller snygg mage, hih

26. Jag är väldigt osocial

27. Jag älskar äkta jugge musik

28. Jag tycker att historia är jätte intressant

29. Jag vill operera min näsa

30. Jag är rätt så.. kaxig

31. Jag spyr när jag ser folk som har färgat sitt hår blont och det har blivit gult

32. Jag drömmer sjukt konstiga drömmar, jag skojjar inte. Sjukt konstiga

33. Jag har blivit varmare på sistonde tycker jag

34. Jag älskar att spela fotboll

35. Jag tycker att kissie är grym medans 80 procent tycker att hon är rätt fail

36. Om jag kunde så skulle jag gifta mig med min säng

37. Min favorit parfym är YSL cinéma

38. Om någon drar i mina bh band så får jag damp

39. Jag älskar att läsa böcker som är på 1800 talet

40. Jag brukar kolla på tecknat, tom & jerry är bäst tycker jag :D

41. Jag har pappas humor, jag skrattar åt allt han säger

42. När någon har fina ögon kan jag stå och kolla på dom hur länge som helst

43. Jag hatar sånna som håller på med allt och alla

44. Jag var sjukt busig som liten, satte mig i kastruller, ställde mig i pappas skor, rev ner prydnader & drog av bordsduken. hahhah!

45. När folk har shorts och leggings/strumpbyxor under + mjukiskofta med luva vill jag hitta en papperskorg och spy. Det är fult och en fashiondisaster. Lägg det på minnet

46. Ibland tycker jag att jag har skit fina ögon men ibland hatar jag dom

47. Jag är ensamstående mamma. Rexi är mitt barn

48. Jag får panik när jag inte har min mobil med mig

49. Shopping är mitt liv, jag svär

50. Jag är den coolaste ni sett

2 kommentarer
Postat av: DeDu

15. HAHAHAHAHAHAHA

2010-06-08 @ 13:56:25
Postat av: D........

Du är inte en ensam mammi du har ju fretti:P

2010-06-08 @ 16:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0