Onsdag (igår)

Skolavslutning då, sååååååååå himlaaaaaaaaaaa niiiiiiiiiiiiiiiice. Sommarlov, i 2 månader. Jag dör. Hihi, *happy*
Mh, men skolavslutningen, vi satt i kyrkan ett tag och lyssnade på kören. Tanja & Nicole sjunger så sjukt fint, jag blev fan tårögd. Tyckte bara att ni skulle veta. Moving on, efter så skulle jag kolla på lillebrushans skolavslutning. Fast jag missade typ hela för jag var hemma och bytte kläder...

Sen på eftermiddagen stack jag till V, vi gick till netto och köpte massa skit. MASSA. För Tamara & Lidija skulle komma. Vi gick till donken efter en stund. Och han som jobbade var så fett snäll! Fick xtra mycket daim utan att betala, jag menar. Hur schysst är inte de liksom?
Haha, och sen efter ett tag kom en liten f10 in. Som alltid ger oss b-blickar? Vem fan tror hon att hon är? Det är sällan jag bryr mig om småglin, men hon hoppar verkligen på mina sista nerver asså. Fittunge. Hoppar du läser detta, Looooooosah.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0