Tråkigt

Jag har insett att min senaste kyss: Var med världens bästa
Jag pratar: Rätt så mycket..
Jag avskyr när folk: Slår mig utan andledning
Min bästa vän är: Vanessa, ebba & milena
Min första vän heter: I dont know?
Kärlek är: Underbart
När jag borstar tänderna: Sätter jag på tandkräm 2 ggr
När jag lagar mat: Brukar jag bränna den.
Jag tänder på: Stora händer och muskulösa armar

Jag är rädd för: Att dö
Den värsta känslan är: När livet suger
Den bästa känslan är: När man vet att livet är perfekt
Jag är bäst på: allt. HAH
Jag är sämst på: Att visa mina känslor 
Om jag va ett djur skulle jag vara: Jeopard,
Min mobiltelefon är: den ena är cepe den andra är sönder
När jag vaknar på morgonen: Tänker jag antigen skolhelvete eller åh du är så fin min säng, ska aldrig lämna dig
Just nu tänker jag på att: Jag verkligen måste äta något!
Bebisar är: Otroligt jobbiga..

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0