-

Jag har tråkigt

Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast? Kille 
Vad står det i ditt nionde sms? Men asså, ska vi träffas lr it?
Vem ringde dig senast? Arek
Vad har du för bakgrundsbild på din mobil? De ni
Vad heter din ringsignal? Memories
Hur många sms har du i din inkorg? Tror du jag räknar eller
står det i ditt tredje sms uppifrån?  Var är du?
Vad är din 13:e kontakt? Anton 
Vad är din 20:e kontakt? Cindy
Ogillar du nr 5? Nej
Har du varit i hop med nr 1? Nej, vet inte ens vem det är


1 kommentarer
Postat av: djustd

Brukar du få elaka kommentarer och hur handskas du med det i så fall? Själv vet jag inte vad jag ska göra längre... :( Kram!

2010-03-29 @ 16:48:59
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0