dagens diss

Svennar som leker blattar

Jag stör mig på svennar som leker blattar. Och det jag stör mig mest på är ordet "bre".
BRE är något vi säger nere i balkan och i flera länder säkert. Och det är inget ord som skapades för svenska folket? Min farmor säger bre, min pappa säger bre. Men svennar typ tror att det är coolt att säga bre? Yee right min farmor leker gangsta. Not. Jag har växt upp med ordet bre, så och om jag säger de så okej liksom.
Och en annan sak jag stör mig på, när en svenne säger: Asså du lyssnar inte på svennemusik, kollar inte på svennefilmer, du måste ju vara blatte!! VA? Vafan snackar du om? Om en människa har svenskt kött och blod och inte lyssnar på svennemusik och shit så är den människan fortfarande svenne. Punkt.
Och en svenne ska inte kalla sig själv svartskalle heller, nejnej helt feeeel! Om ni inte föddes som en blatte så behöver ni inte vara wannabee. Jag leker ju inte svenne? Eller hur? Dåså

Tack för mig

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0